Prezidentský seminář SSŘIP 7/2017
 

BIG DATA – MÝTY VERSUS REALITA:
CESTY K OBCHODNÍM MODELŮM BUDOUCNOSTI

Stanislav KŮRA
podnikatel a investor, Chief Data Officer, O2 Czech Republic (2014-2015)

  

Datum: středa 13. září 2017, 13:00 – 16:30

Místo: Havas Worldwide Prague, Expo 58, Letenské sady 1500, Praha 7

  

Program:
  • Big Data – odeznívající hype nebo klíč k zásadní konkurenční výhodě?
    • Stav využívání velkých dat hlavními datovými velmocemi v českém byznysu
    • Mýty a typické chyby
    • Posun v oblasti legislativy a veřejného mínění v ochraně osobních dat
  • Příklady komerčně úspěšných implementací Big Data
    • Interní využití: pro zpřesnění predikce churnu a přípravy next best offer
    • Externí využití: v sektoru reklamních médií pro přesné cílení kampaní v 5 mediatypech (direct messaging, online, direct mail, outdoor, TV), v sektoru finančních služeb pro credit scoring as a service, pojištění, atd
  • Základní podmínky úspěchu při implementaci Big Data iniciativ
    • Strategické imperativy
    • Organizační best practices
  • Nové paradigma: nástup infocurrency
  • Kde začít? Praktické otázky interního využití potenciálu Big Data v marketingu a retailu
    • design win-win modelu pro všechny zúčastněné
    • partnerství a kolaborace s nositeli Big Data know-how – ano či ne?
    • zakázkové pořizování datových interpretací na podporu nových obchodních modelů
  • Stanislav Kůra : jak vidím perspektivy digitalizace českého businessu a veřejné správy
  • Stanislav Kůra: v co věřím, čím se řídím, co mě inspiruje, naplňuje, oč usiluji, kam směřuji

 

Stanislav Kůra
 

Absolvent Stavební fakulty VUT v Brně, studoval řízení projektů na Cranfield Institute of Technology (UK) a následně získal titul MBA na London Business School. Většinu své 26-leté kariéry strávil Stanislav Kůra v odvětví telekomunikací a finančních služeb, z toho 6 let v zahraničí (USA, UK, CEE). Prvních 5 let kariéry strávil v IT professional services ve firmách UNISYS a Idom. Následujících 7 let působil v McKinsey & Company v Praze a USA v sektorech telekomunikací a high-tech. V roce 2005 se stal jednatelem Eurotelu a poté členem Executive Committee O2 zodpovědným za rozvoj produktů, strategii, velkoprodej, informační a reklamní služby, a zákaznickou zkušenost. Více než dekádu stál za zásadními inovacemi na českém telekomunikačním trhu. Má „na svědomí“ první českou nabídku 3G služeb, první IPTV platformu v ČR (O2TV), rozjezd internetu v mobilu, či trhu vysoce cílených reklamních médií. V posledních šesti letech se intenzivně věnuje rozvoji perzonalizovaného marketingu a pokročilé analytice zákaznických dat. Od roku 2013 spolupracoval s PPF na telekomunikačních projektech, v letech 2014 a 2015 v roli Chief Data Officer českého O2 řídil úspěšný rozjezd mediální agentury nové generace založené na celosvětově unikátní cross-mediální datové analytice. V současné době se zabývá vlastními projekty v oblasti vysoce cíleného marketingu prostřednictvím své vlastní společnosti Rivendel, s.r.o..

 

 

 
PODMÍNKY ÚČASTI:

plný člen SSŘIP

Zdarma

základní člen SSŘIP, člen ČIN            

2 178 Kč / 1 osoba

2 904 Kč / 2 osoby

nečlen SSŘIP

4 235 Kč / 1 osoba

 

5 687 Kč / 2 osoby

STORNO PODMÍNKY:
7 dní před akcí
vracíme 100% vložného
0-6 dní před akcí
vložné se nevrací,
je možno vyslat náhradníka
 
uvedené ceny jsou včetně 21% DPH a občerstvení
Daňový doklad Vám po úhradě ihned zašleme
číslo účtu: 3687 580 227/0100
variabilní symbol: 201747

 

 

Registracni formulář

   Minimalizovat
 
 

Členství v organizacích:

Submit
* Required
Login